Tak! System E-zamówień Multihorse dedykowany jest wszystkim użytkownikom - przedsiębiorcom, jak i klientom indywidualnym. Zadaniem naszej platformy jest usprawnienie wyboru produktów i poszerzenie dostępu do nich. System ma być nowym rozwiązaniem dla naszych obecnych i nowych klientów. W trosce o dobre imię firmy i uczciwość każde zarejestrowane zamówienie jest uprzednio weryfikowane pod kątem wprowadzonych danych (w przypadku firm) – wystawienie faktury VAT nieistniejącej firmie jest karalne.
Wszelkie uwagi, w tym te, dotyczące sposobu dostawy, umieszcza się w formularzu zamówieniowym. Koszty dostawy podawane są po podsumowaniu zamówienia, ich wysokość zazwyczaj zależy od wielkości i ciężaru.
W Systemie funkcjonuje wyszukiwarka, która pozwala na wyszukanie wszystkich produktów zawierających podaną frazę bądź nr katalogowy. Zalecamy korzystanie z kategorii i linii produktów, oraz wyszukiwanie poprzez wpisanie fragmentu nazwy produktu. W razie problemu mogą Państwo wysłać zapytanie na adres e-mailowy: info@multihorse.pl, wówczas konsultant pomoże w odnalezieniu artykułu.
Rabaty są uzależnione od ogólnej wielkości zamówienia i czasu współpracy z Multihorse. W celu uzyskania informacji o rabatach zapraszamy do kontaktu z naszą firmą drogą e-mailową bądź telefoniczną.
Każde pytanie dotyczące produktów innych niż te, które są w podstawowej bazie jest rozpatrywane indywidualnie i powinno być kierowane na adres e-mail lub poprzez kontakt osobisty w oddziale.
Do korzystania z Systemu E-zamówień Multihorse polecamy przeglądarkę Google Chrome lub Mozilla Firefox. Platforma może nie być kompatybilna dla przeglądarki Internet Explorer w wersji 8.0 i niżej.